رویداد راه هوشمند

رویداد فناورانه راه هوشمند
فهرست مطالب

به گزارش ایسنا همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، رویداد فناورانه راه هوشمند از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه برگزار شد. طی آن فناوران برگزیده در روز نهایی، با هدف جذب سرمایه گذار و تجاری سازی و عقد قرارداد، به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

رویداد فناورانه راه هوشمند، یک رویداد ملی است که با هدف شناسایی، حمایت و تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در حوزه راه هوشمند برگزار شد. این رویداد توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار شد.

این رویداد در دو مرحله برگزار شد:

  • مرحله اول: در این مرحله، ایده‌ها و طرح‌های ارسالی توسط هیئت داوران بررسی شدند و ۶۰ ایده و طرح برتر به کارگاه‌های توانمندسازی رویداد راه یافتند.
  • مرحله دوم: در این مرحله، ۱۸ تیم منتخب به رقابت و ارائه طرح در برابر هیئت داوران پرداختند. در پایان این رویداد، به طرح‌های برتر جوایز نقدی و حمایتی اهدا شد.

در رویداد فناورانه راه هوشمند، طرح‌های ارسالی در 4 محور زیر ارزیابی شدند:

  • حمل و نقل هوشمند: شامل مدیریت ناوگان، مدیریت حمل بار، مدیریت حمل مسافر، مدیریت ترافیک
  • ایمنی جاده‌ای: شامل ایمنی خودرو، ایمنی جاده، ایمنی کاربر
  • پایداری زیست‌محیطی: شامل کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی، کاهش مصرف سوخت
  • کارایی: شامل کاهش هزینه‌های حمل و نقل، افزایش بهره‌وری، کاهش زمان سفر
Untitled
نتایج نهایی رویداد راه هوشمند

گفتنی است تیم آی بار در مرحله اول در بین 60 تیم برتر و در مرحله نهایی در بین 18 تیم، موفق به کسب جایگاه هشتم شد و مورد تقدیر داوران و شرکت کنندگان قرار گرفت.

لینک خبر: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *