رانندگان محترم می توانند برای مشاهده و انتخاب بار خود، با استفاده از لینک زیر اپلیکیشن راننده را دانلود نمایند.
ارسال عدد 1 به 90005048 و دریافت لینک دانلود
اپلیکیشن باربری و اعلام بار آیبار، پلی ارتباطی میان صاحبان بار، شرکتهای باربری و رانندگان برای سفارش و حمل بار است. در این اپلیکیشن پیشرفته اعلام بار رانندگان، پس از سفارش بار و تعیین مبدا و مقصد، بار به راننده قابل تخصیص است. آی بار یک اپلیکیشن باربری بین شهری است که امکان حمل بار در تمام مقاصد در سراسر ایران را به شما می دهد.
1- پذیرش بار
لیست سفارشات بار درون اپلیکشن را مشاهده نموده و سفارش بار مد نظر خود را انتخاب نمائید.
۲- ثبت صدور بارنامه
پس از پذیرش بار در اپلیکیشن، برای دریافت بارنامه به باربریای که اطلاعات آن در پیامک برای شما ارسال میشود، مراجعه کنید.
۳- بارگیری
پس از اخذ بارنامه به مبدا بار مراجعه نموده و بار را دریافت نمائید.
۴- تحویل بار
با رسیدن به مقصد و تخلیه بار، گزینهی تحویل بار را بزنید پس از تحویل بار، بلافاصله تراکنشهای مالی شما و باربریتان پرداخت میشود.
وارد پروفایل خود شوید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و ثبت کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی وارد پروفایل شوید و به راحتی اطلاعات خود را ویرایش کنید.
در حال حاضر تنها راه تغییر شبا تماس با تیم پشتیبانی است.
در قسمت پروفایل وارد قسمت وسیلههای نقلیه و سپس اقدام به تغییر پلاک یا اضافه کردن پلاک کنید.
در قسمت پروفایل وارد قسمت مدیریت کیف پول شوید.
شما میتوانید مبدا مورد نظر خود را در صفحه اعلان بار انتخاب کنید و بارهای اون شهر به شما نمایش داده میشود و با کلیک روی بار در صفحه بعد گزینه ثبت بار رو انتخاب کنید.
بله در قسمت صفحه اعلان بار در بخش آگهی شما میتوانید مبدا و مقصد خود را تعیین و سپس جستجو آگهی را بزنید.
وارد بخش بارهای من شوید سپس با کلیک بر روی بار در حال حمل خود، دکمه تخلیه بار را لمس کنید.
وارد بخش بارهای من شوید، و در کادر بالا صفحه، روی بارهای تخلیه شده کلیک کنید.
برخی بارها که نیاز دارید که به آنها دسترسی سریع داشته باشید را میتوانید در بخش بارهای نشان شده مشاهده کنید.
در قسمت اعلان بار روی بار مورد نظر کلیک کنید و سپس در صفحه جزئیات بر روی علامت کلیک کنید.
وارد قسمت پروفایل شوید و شماره شبا خود را وارد کنید.
مبلغ کرایه بر اساس تن مسیر مشخص میشود و پرداخت از طریق آیبار به صورت مستقیم به شبا شما یا با کلیک بر روی دکمه تسویه صورت میگیرد.
شما میتوانید با استفاده از امتیاز های خود برای خرید خدمات از قسمت آیبار کلاب استفاده نمایید.
شما میتوانید با حمل بار بیشتر و همچنین با دعوت دوستان خود به اپلیکیشن آیبارامتیاز خودتون را افزایش دهید.
در قسمت آیبار کلاب میتوانید امتیازهای خود را مشاهده نمایید.
خیر، اپلیکیشن آیبار بارنامه صادر نمیکند و تمامی هماهنگیهای حمل بار بر عهده صاحب بار و باربری است .
بله صاحبین ناوگان میتوانند هر تعداد پلاک که میخواهند را با یک شماره تلفن ثبت کنند.
در صورت تعویض پلاک یا خودرو تنها کافی است که شماره پلاک خود را در بخش پروفایل قسمت ویرایش اطلاعات وسیله نقلیه پلاک مورد نظر خود را تغییر دهید.
شماره تماس پشتیبانی: 09936788810
بله برخی بارها به خواست صاحب بار ممکن است انعام هم داشته باشند.
هدف ما ایجاد شفافیت مالی بین صاحبان بار و باربریها است؛ به همین دلیل در آیبار، ویژگیهایی مانند قیمتدهی با جزئیات کامل وجود دارد که صاحبان بار و باربری ها را ملزم به پیروی از توافق انجام شده میکند.
آیبار با اخذ مجوز از اتحادیه کسب و کارهای مجازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و همچنین دریافت نماد اعتماد الکترونیکی بستری امن برای مشتریان خود فراهم آورده است. در ضمن کلیه باربریهایی که در بازارگاه آیبار مشغول به فعالیت هستند، مجوز فعالیت از ارگان و سازمانهای مربوطه را دارا هستند.
آیا برای استفاده از خدمات آیبار، باید هزینه ای بپردازم؟
خیر، استفاده از اپلیکیشن آیبار برای رانندگان هیچ هزینه ای ندارد.
چگونه در اپلیکیشن رانندگان ثبت نام کنم؟
در ابتدا و در صفحه ورودی اپلیکیشن شماره همراه خود را وارد نمایید. سپس، یک کد تایید برای شما پیامک میشود. کد تایید را وارد نموده و سپس وارد اپلیکیشن شوید.
کد هوشمندم دچار مشکل شده آیا میتوانم در اپلیکیشن ثبت نام کنم و بار انتخاب کنم؟
امکان ثبت نام و ورود به اپلیکیشن بدون شماره هوشمند راننده وجود دارد. اما، برای دریافت بار حتماً باید شماره هوشمند خود را به درستی وارد نمائید. در غیر اینصورت، امکان انتخاب بار وجود نخواهد داشت.
چطور بارهای موجود در اپلیکیشن را مشاهده و دریافت نمایم؟
در اپلیکیشن در صفحه «خانه» امکان مشاهده سفارشات بار وجود دارد. با انتخاب هر سفارش بار، اطلاعات آن قابل رویت بوده و میتوانید آن را انتخاب نمائید. در صورت انتخاب یک سفارش بار، آن سفارش به شما تخصیص داده میشود و یک پیامک حاوی اطلاعات شرکت حمل برای تماس با شرکت، مراجعه به آن و دریافت بارنامه، به شما ارسال میگردد.
چگونه میتوانم نوع کامیون و بارگیر را در اپلیکیشن تغییر بدهم؟
با کلیک بر روی گزینه منو”” در گوشه سمت راست اپلیکیشن،انتخاب گزینه “مشاهده پروفایل” و انتخاب گزینه”“،امکان ویرایش اطلاعات کامیون وجود خواهد داشت
من بار را در اپلیکیشن قبول و انتخاب کردم، اما از حمل آن منصرف شدم. چگونه آن را لغو کنم؟
پس از قبول و انتخاب یک سفارش بار، یک پیامک حاوی نام و شماره تلفن شرکت حمل برای شما ارسال میشود. در صورت تمایل به لغو بار انتخاب شده، میتوانید با شرکت حمل تماس گرفته و درخواست لغو بار خود را به شرکت اعلام کنید تا شرکت سفارش بار شما را لغو نماید.
چگونه ثبت سفارش بار انجام دهم؟
امکان ثبت سفارش بار با استفاده از منوی «سفارش بار» وجود دارد. صاحب بار بسته به نقش خود که فرستنده بار است یا گیرنده بار میتواند از گزینه های «ثبت سفارش» ، «ارسال بار» یا «ثبت سفارش دریافت بار» استفاده نماید.
برای درج آدرس منتخب در بخش گیرنده یا فرستنده فرم ثبت سفارش بار چه باید کنم؟
کافی است تنها یک بار اطلاعات آدرس مورد نظر را در منوی «آدرسهای منتخب» تکمیل و ثبت نمائید. سپس، در فرم ثبت سفارش ارسال یا دریافت بار آن آدرس را از لیست «انتخاب آدرس منتخب» انتخاب کنید.
آیا باید بابت حمل بار توسط راننده، به وی کرایه ای پرداخت کنم؟
پرداخت کرایه از طریق کیف پول امکانپذیر است. بنابراین، تنها با شارژ کیف پول خود، سامانه به صورت خودکار تمامی پرداختها را مدیریت میکند و نیازی به پرداخت جداگانه شما نیست.
آیا امکان لغو سفارش بار ثبت شده توسط صاحب بار وجود دارد؟
پس از ثبت سفارش بار توسط صاحب بار، تا زمانی که رانندهای آن سفارش را قبول نکرده باشد، امکان لغو آن سفارش بار توسط صاحب بار وجود دارد.
آیا امکان پایش وضعیت سفارش بار توسط صاحب بار وجود دارد؟
از زمان قبول سفارش بار توسط راننده امکان پایش وضعیت سفارش بار و حتی موقعیت مکانی راننده تخصیص یافته به آن سفارش بار، تا لحظه تحویل بار به گیرنده وجود دارد.
چگونه بدانم سفارش بار من تحویل شد؟
امکان پایش وضعیت سفارش بار از لحظه قبول بار توسط راننده تا تحویل به گیرنده وجود دارد. بنابراین، صاحب بار میتواند ضمن پایش لحظه ای وضعیت بار، از تحویل بار به گیرنده نیز مطلع گردد.
آیا پس از ثبت سفارش بار در سامانه باید کاری در سامانه انجام دهم؟
پس از ثبت سفارش بار در سامانه، صاحب بار نیاز به انجام فعالیت دیگری نخواهد داشت.
چگونه از اطلاعات سفارش بار و راننده ای که آن سفارش را قبول کرده، در صدور حواله یا بارنامه استفاده کنم؟
برای صدور حواله یا بارنامه شرکت حمل میتواند در بخش «داشبورد» و یا «لیست سفارشات» بار با یافتن سفارش بار مورد نظر و کلیک بر روی گزینه «اطلاعات بیشتر» اطلاعات کامل فرستنده، گیرنده و کالا را مشاهده نماید. همچنین، با انتخاب گزینه «تغییر وضعیت سفارش» اطالعات راننده را مشاهده نماید
راننده درخواست لغو باری را دارد که قبول کرده است. چگونه سفارش او را لغو کنم؟
با توجه به اینکه پس از قبول بار امکان لغو توسط راننده وجود ندارد، پس از درخواست راننده از شما برای لغو بار، به منو «سفارشات بار» مراجعه نمائید و سفارش مورد نظر را بیابید. سپس، با کلیک بر روی گزینه «تغییر وضعیت سفارش» از ستون عملیات، گزینه «لغو کامل» و «حذف از درخواست ها» را انتخاب نمائید. در این مرحله، کد تائیدیه لغو بار را که برای راننده ارسال گردیده است را در بخش مورد نظر وارد نمائید تا سفارش بار برای راننده لغو گردد.
پس از صدور حواله یا بارنامه چه کاری در پنل آیبار باید انجام دهم؟
پس از صدور حواله و یا بارنامه، شرکت حمل باید وضعیت سفارش بار را در پنل خود در آیبار، تغییر دهد. برای «این کار، شرکت با کلیک بر روی گزینه «تغییر وضعیت سفارش» از ستون عملیات، گزینه «ارسال برای بارگیری صدور حواله» یا «صدور بارنامه» را انتخاب نمائید.
آیا پس از صدور حواله یا بارنامه امکان لغو سفارش بار وجود دارد؟
امکان لغو بار پس از صدور حواله یا بارنامه وجود ندارد
همکاران ما
آیبار یک استارت آپ هوشمند در حوزه لجستیک و حمل و نقل هوشمند است. این سامانه ارتباطی هوشمند صاحبان بار با شرکتهای حمل و نقل، پل ارتباطی میان صاحبان بار، شرکتهای باربری و رانندگان برای سفارش و حمل بار است که در سال 1399 به منظور هوشمندسازی حمل و نقل بار جاده ای طراحی و پیاده سازی شد.
همه روزه 8 الی 17
تلفنهای تماس:
۰۲۱-۲۶۴۱۵۶۲۴
۰۲۱-۲۶۴۱۵۸۰۳
۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۶۳
پشتیبانی: ۰۹۹۳۶۷۸۸۸۱۰
کدپستی: ۱۹۱۸۷۹۳۵۵۷
ایمیل: info@ibaar.ir
شرکت نوآوران ابتکار احسان © کپی رایت 1403